måndag, februari 02, 2009

En skiss till en serie jag skulle vilja (och ska) göra.

8 kommentarer:

Oskar Forsgren sa...

Ser grymt ut. Och (vad jag antar är) hjälten företer stora likheter med en viss halv-ungrare!

Anders VB sa...

hehe kanske det, vet dock inte om jag kan kalla honom hjälte, en av huvudrollerna är han iallafall.
En annan rolig detalj är kvinnan i bakgrunden blev väldigt lik ripley i alien.

Oscar Hjelmgren sa...

Ja! Gör, gör, gör! Ska det vara lite som Alien eller? Man får ju såna däringa 1970-tals science fiction-vibbar!

Anders VB sa...

alltså tanken är att de fantastiska elementen ska vara ganska nedtonade. nånslags vardags-sf.
Men dräkterna är absolut inspirerade av alien, det är ju lätt den snyggaste framtidsskildringen någonson.

Anonym sa...

Haha jag kommer ihag alla Anders ivrigt pabörjade men aldrig avslutade serier ur barndomstiden..:-) Men lycka till för all del lillebror!

adam sa...

Huvudpersonen ser också litegrann ut som mangafiguren Cobra.

Kolb sa...

Adam: Faktiskt! Ooooh, barndom!
Skulle vilja se dethär göras. Sverige behöver lite rymd.

Karl Johnsson sa...

Ser riktigt bra ut? Vem är du? Du verkar ju ha the right stuff min vän!